julafton

Hatar ju jul. smo vanligt så går allt åt helvete. men men, senare på kvällen vart det okej stämning och barnen hade det kul iaf :)
vi firar ju en dubbel jul i år. min brorsa och hans ungar sov kvar från igår och ska sova en natt till. och nu idag kom den andra brorsan och hans familj och vi har precis ätit julbord för andra dagen.
 
Fick pengar i present igår, och bath (thailänska pengar) och sedan fick jag min väst som jag bestält betalt :) as bra ju. och sedan lite smink från make up store. (visar dom i ett annat inlägg)
 
hoppas jag nu slipper äta julmat nått mer på en lång lång tid.
 
Bilder: Jag julafton (dock i regnet ute med jack) , Jag juldagen, Jack i sin fina mössa, Ella och tomten
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0