släktmiddag

Igår hadde vi besök från equador där vi har släkt. tror det är mammas kusiner och hennes barn (tror det blir sysslingar till mig). och sedan var min moster och hennes barn (min kusin) här ifrån östersund. så åt vi middag och drack lite :P
kul att träffa folk i släkten man aldrig har träffat förut.
 
Idag skulle jag egentligen ha dragit till grönan och sett slayer. men blev för trött i sita sekund, efter massa velande fram och tillbaka och ändrade mina planer.
drar dit på söndag ist när tenacius D (stavas det så?) spelar :)
 bild: Jag, mamma, min moster, min andra moster, mammas kusin, min kusin, pappa, mammas kusins två döttrar och min ena bror.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0