har man inte pain måste man ju vara efterbliven?

drar till göteborg imorgon (antagligen, eftgersom joey fortfarande e lite sjuk)
men tror vi ska åka.
 
är så trött. helatiden. tror jag håller på med för myckewt på samma gång, och är aldrig hemma längre.
på "fritiden" när jag inte jobbar så är jag typ på jobbcoachen helatiden. längtar tills det händer nått.. typ halloween och bandit kryssningen. har två halloweenfester inplanderade, ska blir kul =) vet inte riktigt vad jag ska vara, men har några förslag somjag ska kolla lite mer in på.
 
ska också försöka fixa till headern på bloggen nån dag när jag har tid. har inte haft ork till det heller.. och kan itne göra det nu på´coachen för den här sämsta datorn har inte ens paint? Vilken dator har inte paint liksom?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0