tanten som levt i ett kylskåp?

okej, ursäkta för de andra inläggen. jag ska inte blogga när jag mår dåligt. börjar må bättre nu  iaf, de beror på dagarna. ¨men idag e en bra dag! haha. lol, garvar ju typ åt migsjälv.
sitter på jobbcoach grejen nu, ikväll blir det jobba på globen, och sedan jobbar jag på arlanda resten av dagarna den här veckan.
nästa helg e det halloween =) as kul ju!
 
jaja, har itne så mkt at skriva.. det ända jag  gör är att jobba och sova.. så har inte mycket intresantare liv just nu!
 
hahahahaha, jo juste.. det nhände en as rolig grej häromdagen på jobbet.
vi har en ramlösa kyl på jobbet där det står läsk i utan dörr. såmn dom brukar ha på opressbyrån o så. typ en sån på bilden nedan.
 
stod och småpratade lite med några kunder, samtidigt som vi la märket till att att en tant stod och stirrade in i kyeln. hon gick runt den och såg väldigt fundersam ut. efter ett tag kommer hon fram och beställer en loka och någon macka. hon betalar och jag ger henne mackan och säger "lokan kan du ta i kylen bakom dig".
hon gick och lämnade mackan vid bordet och sedan började hon stirra på kylen igen. vi visste ju inte vad hon höll på med så kunde ju inte säga nått. efgter typ 3 min kommer hon fram till mig med en tia. och sa att hon ville ha en loka. jag svarade "du har redan betalt för en loka, det är bara att välja smak och ta den ut kylen" då sa hon "men jag måste ju betala för att få ut den" och sedan skrek  hon till mig "jag kan inte öppna kylen, får inte ut lokan ur kylen"
 
okej, det lät inte alls kul när jag skrev det. suger på att förklara. men det var sjuuuukt roligt i verkligenheten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0