murgröna och bubbly

nu är jag uppe i 200 jobbade timmar den här månaden. óch har jobbar 20 dagar i sträck. så tänkte nu ta ledigt resten av helgen. förutom söndag då jag igentligen ska jobba men ska försöka byta bort det passet. är ledig imorgon men då ska jag på bio med joey.
 
en fruktsallad jag gjorde igår på jobbet =)
 
 
sedan på lördag är det ju 80 års fest och sedan halloweenfest på kvällen.ska bli kul =) nästa helg är det kryssning och sedan göteborg. SEEEEEEEETHER! =) har sett dom en gång, på rock am ring 2008 (tror jag det var) och nu blir det 2 gånger till på 2 dagar =)  typ världens bästa band? iaf för mjig, ingen vet ju typ vilka det är =)
 
haha fjortis pose? :P på tal om ingeting så är jag sugen på att fixa till mina läppar lite :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0