---

vet inte vad det är för fel på mig.
har kommit in i nån depp tid nu.
kan var för att jag håller på o slutar röka ( inte rökt på 4 dagar.. yeey.)
eller för att jag nyss kommit hem från thailand och mitt liv känns just nu värdelöst här hemma i sverige.

skulle bara vilja göra någonting, åka någonstanns.

orkar inte med någonting just nu.. igår låg jag i sängen hela dagen. va uppe en timme.
brukar alltid få nån depp period när jag kommer hem och inser hur värdelöst mitt liv är typ :P
jag gör verkligen INGENTING.
och nu när jag inte röker så har jag världens ångest hela tiden och vet seriöst inte varför det är värt att sluta röka.

(på tal om ingenting så är jag  sugen på att gå ut och festa)

skulle vilja åka utomlands som volontär, typ till thailand eller afrika och hjälpa till med nått.
finns jätte många såna sidor. där man e biorta allt ifrån 14 dagar till en månad.
och det är billigt, och mat och boende ingår.
känns som jag borde göra nått med mitt liv?

aja, sluitt på depp inläg nu.
hör av mig senare i veckan om jag mår bättre då och orkar mig upp ur sängen.
(tänk vad skönt det vore o somna och vakna upp typ i sommar?)

bjuder på 2 riktigt gammla bilder som jag hittade på datorn:



Kommentarer
melinda

vi får gå ut o festa rejält nästa helg ;D och .. typ.. jag vet inte, mitt liv suger också lite känner jag. vi ska ju iaf till rock im park sen, och sen borde vi försöka åka utomlands eller nåt i sommar/höst tycker jag!! :o ja.. om man har råd då..

2012-03-08 @ 21:01:18
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
melinda

ja de kan också va för du försöker sluta röka som du skrev, man brukar väl bli lite grinig / deppig då.



ja de borde vi :D sista minuten brukar ju vara ganska billiga också :)

2012-03-09 @ 12:16:00
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0