blä påå mitt hår

gick ju och köpte en annan färg och frågade odm i afären om dom kunde hjälpa mig.
dom gav mig en förpackning och visade prover.. och det va mörkblont.. nästan ljusbreunt.
så tänkte att det blir väl bra.
men vad blir det på mitt hår, jo LJUSBLONT!
vad är det för fel på mitt hår.
är iof bättre än det vita jag hade innan. men jag skulle skitigt i att färga mitt hår överhuvetaget.
är fan snyggare med utväxt än det här. men nu måste ajg låta det va.. orkar inte heller hålla på och färga nå mer nu.
det duger iaf.. bättre än igår.. bara att det är mörkare upptill och ljusare nedtill.. och ändå la jag i färgen först nere.
aja.. kan leva såhär iaf.
 
innan jag la i nån färg alls (det är typ mörkare då än nu :() :
 
 
och såhär ser det ut nu :( (såg ganskla bra ut på bild faktiskt, haha) glad att jag fick bort det vita iaf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0