120620

hejhej, nu blev jag förvirrad när jag loggade in.. hatar när dom ska ändra utseende på hemsidor.
aja iaf..
 
shoppade hem lite grejer häromdagen.
de här nedanför ahr jag fått hem.
klänningen va jättte jätte mycket för stor.
så klickade nyss hem en ny i mindre storlek.. får se om jag orkar skcika tillbka den gammla eller om jag lägger upp den på tradera bara.
 
idag ska jag åka till jakan och gå på systemet och handla hårfärg.
mitt hår är kaos just nu.. typ lite gulaktigt längst upp och sedan vitt i hela håret.
har haft så förut och är inte sugen på att ha vitt hår igen, för jag passar verkligen inte i det.
ska köpa någon mörkare blond färg och lägga i ikväll.
 
kläderna jag klickade hem
 
såhär ser mitt hår typ  ut nu
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0