020212

Sitter och kollar igonom min youtube kanal, har å mycket minnen och gammla filmer där, från festivaler/fester hemma, ja allt mpöjligt faktiskt.
hittade de här två som är några år gammla.

I den första har vi klippt ihop massa filmer som vi har spelat in under 2006-2009 (från hemma fester och allt möjligt) kanske inte så kul att kolla på om man inte känner oss, men men.

(måste bara säga att i den första vidon typ runt 02:10- 02:30 när samuel förklarar hur mycket han "hatar" mig, det är så sjukt kul, fattar inte varför jag garvar men kanske bara har sämsta humorn ever?)


D
en andra har jag klippt ihop bilder från när jag va liten till typ år  2009 (?) tror jag.
kan va lie kul att se =) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0