Tröttis

gixkgrafik ändrade min mobnysyns "gick" till. Cp mobil, är det ens ett ord? 
 
Aja iaf, gick upp 02 idag/inatilloch åkte till Arlanda. Nu är klockan 21:50 Oxh jag har precis slutat på Globen. Har jobbat hela dagen. Nu ska jag hem och sova sen tillbaka till Arlanda. Sen är jag ledig några dagar. mästarna näsa helg :) ser fram imot att få kunna vara bakis i lugn Och ro hemma. (Haha)
 
ska hämta ut mina linser på måndag :) på bio med Johan och Melinda på tisdag, fira jul hos Danne eller Ah.. ge ungarna julklappar på onsdag. Jobba torsdag fredag. Ut på lördag!!!
 
nu ska jag försöka att inte osanna på tåget.

 


Kommentarer
melinda

ja de kan vi :P

2012-12-21 @ 23:25:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0