halloween

e skit peppad till halloween kryssningen på lördag.. även fast jag ska vara tråkig och vara typ samma sak som förra året.. iaf ena kvällen, den andra blir en överaskning :P (för de flesta)

har ju haft halloweenfest varje år.. från 2005 (förutom 2009)
så det kommer kännas konstigt att itne ha fest i år.. men man slipper iaf all städning dafen efter =)
får ta igen det nästa år och ha största halloweenfesten då ist!

kommer lite biler på lite olika utklädnader under åren:

2005 - ängel, fast på bilden har hjag inga vingar eller nått på mig iof :P



2006 - bebis tror jag att jag va... va blond ena helgen då jag skulle iväg på fest.. o rosa nästa hel på min fest :P




2007 - va jag djävul.. men har faktiskt ingen bild därifrån.. såd et får duga med en bild från dagen efter :P



2008- va jag emo :P haha



2010 - död brud


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0