sommar =)

visst jag gillar sommaren, men e inte det här lite överdrivet varmt? :P det e 32 grader ute just nu o 30(!) grader inne hos mig. inte kul. och nästa vecka ska dom börja måla fönstrerna hemma hos oss så då kan vi itne ha fönsterna öppna heller.
aja.. igår badade jag för första gången i år :D det va jätte skönt i vattnet. lite mycket stanar bara, eftersom det va för mycket folk på stranden så gick vi lite längre bort och badade ÅÅ men skönt var det =) men min ed hardy bikini gick sönder :( den höll några bara några månader. behövde ändå en cupa större typ.. så var dags att köpa ny ändå.
letade mig genom typ 8 afärer idag i stan. i den här värmen det va inte kul. men tillslut så hittade jag 2 st på cubus för 79 kr st :P dom kanske inte ser så fina ut, men dom satt skit bra på :) ska försöka få med mig någon o gå o bada imorgon om det e fint väder :)




Kommentarer
simone

Så snyggt! :)

2010-07-14 @ 09:41:44
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0