lite uppgradering

Dag 15 – Mina drömmar.

hatar verkligen när någon frågar? vad e dina drömmar? vad skulle du vilja göra med livet?
för jag vet verkligen inte. kan inte säga vad jag vill bli, vad som e mitt dröm jobb, vart jag vill bo mm.
vet att jag vill åka till thailand igen. skulle vilja vara där några månader. vill även åka ut o tågluffa (lol).
så om jag nu måste säga vad min drömmar är så måste det npog vara att resa mycket. eller ha pengar så man kan resa mycket. :)

(bilden tagen av mig på koh lanta i thailand)





Dag 16 – Min första kyss.

det här blir lite jort bara, men vet itne riktigt. om det räknas så var det nog med en som heter linus som gick i min skola. typ i wttan eller nått :P haha
ni vet när man kör "handtag, famntag..klapp eller kyss" eller vad man säger. haha.





Dag 17 – Mitt favoritminne.

det är så svårt. det blir nog samma som "ett ögonblick".
det va när vi träffade seether på rock am ring.





Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

min roligaste födelsedag var nog när jag fyllde 17.
hade en skit stor hemma fest. och det va så jävla mycket random folk.
ala hade kul och var glada och fulla.
alla mina fölsedagar har väl vart typ likadana.
samma folk (som jag inte känner) mycket sprit. alltid hemma hos mig.
men den va det bara kul och trevligt fol och allt va bara så bra :)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0