nu kommer lite uppgradering

lite uppgradering av "julkalendern" som jag skulle köra "varje dag". har inte vart på mitt bästa humör de senaste dagarna så det har inte blivit så mycket av det.
men nu kommer några dagars inlägg. så va bverädd på mycket :P

Dag 8 – Ett ögonblick.

om jag ska tänka på ett ögonblick. bara ett så är det nog rock am ring. det är ju iof inte bara ETT ögponlick, det är ju mer en händelse. men ett ögonblick där va nog när evansecence och seether spelade. och själva festivalen. det var så kul, och jag längtar verkligen tillbaka dit massor. :) iaf dom 2 första åren ^^
men om jag ska säga ETT ögonblick så är det när vi träffade shaun morgan i seether <3






Dag 9 – Min tro.

öh.. asså jag vet seriölst itne vad jag ska skriva alls här. har ingen tro. tror endast på migsjälv :)






Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. (fredag)

gammal bild. men hade på mig samma sak.
va bara hemma i fredags så inte så snygga kläder direkt.

jeans leggins.
gult linne och adidaströja
och jätte mysiga fluff strumpor.
uppsatt hår.
hade dock itne halsbandet på mig


Dag 11 – Mina syskon.

martin och danne. bilder såäger mer än ord så.. haha XD
(kanske inte hittade dom normalaste bilderna precs men ändå :)
danne


martin













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0