mardrömmar

har börjat fått mardrömmar igen. men bara när jag är ensam hemma.
direkt när joey går på morgonen så börjar dom. har börjatt gått upp ist nu för att jag itne vill ligga kvar i sängen.
samma drömm. varje morgon. och vaknar i skräck varje gång.
kan itne förklara drömmen för di kommer ändå inte fatta något. låter bara konstigt.
men e så rädd när jag vaknar. kan typ inte andas.
är typ rädd för allting nu för tiden. hatar att åka bil/tåg/flyg/buss/båt - för att jag tror jag ska dö.
kan itne gå över broar. tror att dom ska rasa. kan itne gå i mörka skogar. eller i mörker överhuvetaget. tror att det är någon som förföljer mig.
kan inte gå när det e någon bakom mig om jag e själv. tor att jag ska bli knivhuggen.
asså jag inbillar mig massa saker. kommer sluta med att jag sitter hemma helatiden och itne vågar gå ut alls.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0