Dag 2 – Min första kärlek.

ehm.. min första kärlek va nog en som hette linus och gick i min klass när jag gick i 3an typ XD haha.
det va så länge sen att man "frågade chans" på varandra. men det vart nog inte mycket mer än det.
men min första pojkvänn som jag hade hette markus, och bodde i östersund.  vi va igenkligen för unga för att förstå det där med kärlek. vi va mer som bästa vänner, och inget mer med det.
men det va en person jag litade mycket på en viss del när vi va "tillsammans". tillslut blev jag sviken av honom också då han var otrogen med en av mina vänner.
(som också har hänt med fler ex. pojkvänner)

Iaf, va bara 12 då typ. och tog ingenting seriöst då.
men jag orkar inte babbla upp vem jag vart kär i och så här. så det där får räcka.
det va en kul vänskap/kärlek då när jag va liten. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0