Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

ska försöka komma ikapp med det här lite :P
ligger typ en vecka efter men får örja uppgradera mer.
vad jag har på mig idag?
just nu så sitter jag bara i leggins och ett ed hardy linne som jag har som sov linne.
har börjat byta om men ändå itne :P haha
men ska dra till barkarby snart så ska nog dra på mig något linne, och en tjockare tröja över det.
och sen tjocka röda dunjackan, uggs och mössa :;P
det e typ mega mega kallt ute idag :P

oc ändå måste jag ska och inhandla de sista julklapparna :(


blir en random bild. för vill inte ta en bild på mig just nu :P


Kommentarer
Anonym

har du tagit den? :o fin bild iaf :)

2010-12-22 @ 21:31:34
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0