1. Presentera migsjälv

ja.. hatar såt här igenkligen, gör det e så svårt att prata om sig själv.
men men.. heter Li*te men kallas för Lizzie, de flesta av mina kompisar vet inte ens vad jag heter på riktigt :)
är 20 år oc bor i kallhäll sen 2 år tillbaka. då jag är uppväxt i skogås innan det.
har jätte svårt att lita på personer, finns nog bara kanske 2 stycken jag litar på helt.
mår okej för tillfället, men börjar bli uttråkad på dagarna av att jag bara sitter hemma.
är då arbetslös just nu som många av er vet.
har en katt som heter nemo <3 (och två till som heter doris och tussan)
har typ haft de flesta hårfärgerna man kan ha XD
asså hatar verkligen att prata om migsjälv, så jag vet, allt blir jätte ytligt.
så om ni vill veta nått mer så fråga :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0