irriterande dag.

va ui farsta idag med jessy, skulle gå runt och "kolla" lite. såklart så slösade jag pengar. men det blev bara 3 smycken från glitter :P
sen skulle vi till ungdomsmottagningen för att få nya recept till p-piller. och efter en timmes väntan så får jag den tjuringa tanten som jobabr där -_-. så pracis innan hon skrev recptet skulle hon ta blodtryck på mig. och det var högt. jag har alltid haft lågt och sist jag kollade sen va en månad sen. så det hade gått upp högt och snabbt. så jag fick en tid till närakuten imorgon och fick inga piller :(


det här slösade jag pengar på idag
  


Kommentarer
Nemo

Jag hade också högt blodtryck en gång när jag skulle hämta ut p-piller. Så jag fick ligga ner på deras soffa i en halvtimme... men det blev inte bättre. Så jag fick minipiller ist. Nu är mitt blodtryck normalt. Mimipiller är bättre ;)

2010-04-06 @ 19:30:04
Anonym

coolt armband :)

2010-04-06 @ 21:19:56
amanda

woops. det var jag som skrev kommentaren .. d;

2010-04-06 @ 21:20:41
URL: http://amandaandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0