takida <3



va på takida med joey idag, fast vi stod ganska långt bak, för är fortfarande ganska sjuk.


----------------------------


måste berätta en sjuk grej också, igår städade vi lite och jg ställde alla soppåsar i hallen. sen när jag gick ut ryckte jag bara tag i alla och slängde dom.
och idag typ tio minuter innan vi skulle till takida så hittade jag inte mina jeans som hade legat i en påse med dom och 5 stycken klänningar. den påsen hade också legat i hallen på golvet. så efter att jag letat runt i hela lägenheten så förstod jag att jag ade slängt dom, i sopcontainern!!! och det är ju låst och går inte att öppna. panik jag fick där! tillslut så stoppade jag ner armarna i containern och rotade runt lite och jag hittae dom!!!! asså. har nog aldrig haft så mycket panik. 5 av mina bästa klänningar och ett par nya jeans. hur fan kan man vara så dum att slänga dom?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0