Jobbet börjar ta för mycket tid ifrån mitt drickande.

Jobbet börjar ta för mycket tid ifrån mitt drickande.

Mitt bakhuvud ömmar eftersom toalettlocket alltid faller ner och träffar mig där.

Den där djävla rosa elefanten följer mig hem från baren igen.

Jag kan se bättre om du blundar med ett öga.

Varenda man jag ser är inte bara utomordentligt vacker, han har sin tvillingbror med sig också.

Jag säger: ”Jag är inte full” till folk som tittar lite snett på mig.

Jag hoppar över lunchen eftersom fem öl har exakt samma mängd kalorier.

Myggor får baksmälla efter de bitit mig.

Jag har problem med att hålla dig på trottoaren eftersom de inte är byggda för ditt gångsätt: vänster, höger, snubbla, trilla.

 

haha LOL. XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0