And They Call This Tragedy

(bilden; jag och den där andreas XD)

 har gjort av med 9500 kr sen i onsdags. fattar inte hur jag gör

 i lördas va vi på krogen.. brorsan kom dit.. v

i söp massa sen träffade vi andreas eller nått och vi drog på efterfest hos brorsan. sen däckade alla. på morgonen vaknade jag upp med världens huvudvärk och vi drog och käkade pizza..

ucsh XD

 sen drog vi till mickan och började supa igen.

när klockan va 9 drog vi ner till pizzerian och tog några drinkar och delade på 2 pizzor.

andreas som va så jävla full så han blev utsälngd från pizzerian (XD LOL haha)

så vi fick "smuggla ut" pizzor XD

 

hahasen drog vi upp till mickan och söp igen XD

sen vid 11 så kom vi på att vi skulle bada i "poolen" (fontänen) mitt i bandhagen cetrum XD

det va FETTTTTTT kallt >.<

 

sen drog vi upp till mickan och fortsatte supa i duchen..

med sprutande varmvatten XD

Andreas dröm typ XD haha..

han blev fett glad när han fick ducha med mig och mickan i hennes skit lilla ducsh XD

fast det va blött i hela lägenheten sen :P

mickan somnade typ vid 2 och jag och han typ 3.. >.<

och jag gick upp klockan 5 för å jobba

 

dagens låt;

Phil Collins - No Way Out

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7vjyM1OMSxE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0