alone in the dark drunken night

drog till tanto senare idag, det sög.. skulle inte gjort det..

va för trött igentligen, men kan verkligen inte säga nej till sånt där >.<

det va nästan ett år sen jag träffade felle och hon kom dit :)

fan va kul det va.

verkligen saknat henne.

men senare sen när folk hade dragit och blivit hämtade av ambulanser så drog vi till donken.

och jag spenderade 300 kr för att köpa mat åt folk.

och man får inte ens höra ett tack?

skysst?

 

 

aja... sen fick jag vänta en timme på nattbussen.. missade den innan med 2 min -.-

somnade till helatiden på bussen, men konsentrarade mig på att itne missa skogås.

nu längrat jag verkligen efter min säng :)

FAN VA SKÖNT DET SKA BLI :D

har sovit på marken ute nu i 5 nätter och på bussen 2 timmar inatt.

sängsängsängsäng :D MIN SÄNG :D

fan va skönt det ska få bli att sova, och e ledig imorron så ska äntligen få sova ut.

första gången på ett halvår.

GODNATT ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0