it doesn't hurt anymore.

 

jag vet att jag måste ta imot slagen, jag vet allt jag måste göra.

men kan du inte bara se mig för en gångs skull? ser du inte att jag mår dåligt?

ser du inte att jag ljuger när jag jag säger att du kan göra vad du vill, allt allt är okey?

hur kan du inte se tårarna i mina ögon, eller hur fejkat mitt leénde är?

orkar inte mer, men vet men kan inte säga nej till dig, kommer bara få änu mer slag än vad jag redan får?är det verkligen värt det?

får väl ta och leva med det.

jag vet inte hur jag ska dölja det längre, vill inte att någon ska veta.. sammtidigt som jag vill att någon ska se.

alla ursäkter och lögner tar slut, vad ska jag säga nästa gång någon frågar vad som har hänt? jag kan inte dölja förevigt. när jag har gjort mitt, när jag har betalat klart dig. kan jag få tillbaka mitt liv då?

varför ska jag lida nu för saker jag gjorde fel för länge sen? jag vill inte ha dina saker längre, jag vill sluta. jag vill bara få slut på allting.

skriver det ine för att jag vill ha din uppmärksamhet.

låt mig hellre va än att försäka förstå..

 

Cover up with make up in the mirror

Tell yourself it's never gonna happen again

You cry alone and then he swears he loves you.

 

 

Mina videos; (kolla på dom)

http://www.youtube.com/watch?v=-uAhlz7fQD4

http://www.youtube.com/watch?v=m4zxQhecEN8



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0