Seems like my world’s falling apart

har kommit in i min depressions tid just nu.

kommer snart gå över det vet jag med.

men det e jobbigt.

humörsvängningar som fan, och pallar inte lyssna på någon annan.

blir bara irriterad. kan ni inte bara låta mig vara.

e så jävla kännslig nu, snälla..

klarar inte av någon nu, sluta va sur för att jag itne vill ses.

jag gör det för eran skull.

så ring mig om någon vecka och låt mig vara till dess!

 

 

 

Hey dad look at me

Think back and talk to me

Did I grow up according to plan?

And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?

But it hurts when you disapprove all along

 
 

And now I try hard to make it

I just want to make you proud

I'm never gonna be good enough for you

I can't pretend thatI'm alright



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0