fyllehicka och vitlökssås

för det första. så e jag skit irriterad... varför ska folk springa iväg flera kilometer?och ja, du kunde hitta mig bakom huset, men okey om man gömer sig någonstanns nära, men vafan springer man iväg för?fattar ni inte att folk blir oroliga?om du säger att du ska slå ner honom och sen drar du, jag bryr mig... snällla gör det inte!och för det andra;varför raderar folk ens datorm elller rensar eller vad som hellst. det e MIIIIIIIIIIN.varför rör ni ena den, om man e hemma hos folk, gå inte in på det ni inte vill att jag ska se då. ist för tt gå in och sen radera all inofo..... pallal seriöst.fukkad kväll som vanligt...ps. mesmör e gott.

 

jag e så JÄVLA irriterad på att "någon" har raderat mnin "minnes-dataadress-grej" (vet inte vad det heter :P, där man skriver adresserna), det e MIN data. måste ni röra?!iaf, det andra.. (vissa fattar) jag vet, jag e full..men asså måste nu vara sura på mig jag försöker bar hjälpa till.känns som om jag har försökt hjälpa allla iadg, men det går bara åt helvete.jag fölrsökte hjälpa dig, men du blev sur på mig och drog hem, jag ville bara ghjälpa.. villr hs dig kvar :) älskar dig ^^<3tack>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0