now I'm being something I'm not

finns det inga normala personer här eller?

det finns ingen som kan föra ett normalt sammtal.

det börjar normalt,, men slutar alltid med nått som;

"så.. gillar du stora?"

"men kan vi inte träffas och mysa lite?"

"du kan få 200 kr, om du ligger med mig"

"om du inte tycker jag e snygg kan vi ju alltid släcka lampan"

 

 

asså kan folk lägga ner.

NEEEEJ, jag vill inte ha sex med dig.

kan du bara fatta det.

det finns ingen man kan snacka med.

jag kanske borde sluta försöka.

 

 

morsan e sur för att jag sitter för mkt vid datan.

komemr hem från jobbat och sätter mig här. äter går hit igen..sen tills jag ska sova.

kanske borde minska lite.

ta hand om migsjälv ist för att försöka snacka med andra.

 

jag får ju skit för allt jag gör ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0