värsta helgen på länge

Måste bara säga att bilden e ägande XD

 

va i hökarången i början (hos mala) , skulle dra sen, hamnade i skogskyrkogården.. gick därifrån till gullmars..tog en buss från gullmars till sergels torg..och där stod jag en halvtimme..det kom fram en pundare till mig, och jag va SÅ nära på att följa med honom.. men precis när vi började gå som kom benny. tack!

 

men han skulle också dra sen.. så jag tog bussen som jag hade väntat på mot fruängen.åkte till en polare.. men han sov (inte konstigt, klcokan va 5..:P)sen fick jag låna nåns mobil och ringa hem.. (men dom sov också :P)så jag väntade på första t-banan, och åkte till centralen och tog första pendeln..

 

(och min mobil blev ju stulen eller nått också, så jag kunde ju inte ringa någon och tala om vart jag va, och hur fan kunde jag låta någon ta den! nu har jag köpt 2 mobiler på en månad, asså hur klarar jag av det!? kommer inte ha råd att köpa en ny nu, det e ju jävligt kul.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0