söndagsångest

det blev inte en hemmakväll igår..

som vanligt.. ofta jag sitter hemma och kollar tv på en lördg XD

vi kom på att brorsan hade fest i nacka, så vi drog dit..

spenderade 1000 kr på taxi igår.

fick iaf träfffa en viss person :) ^^

aja.. tror inte det e någon som läser det här ändå typ.. men men.

 

trött som fan idag.. låg vaken hela natten typ,

tillslut däckade jag... fett pinsamt.

skulle försöka hålla mig vaken men det gick inte.

emo på fyllan som vanligt.

det e bara när jag dricker sprit som jag blir fett med deppig.

så ingen sprit på ett tag nu.. ucsh ucsh..

 

fylleångest som fan idag.. asså seriöst det e inte kul.

hatar söndagar,. man ba sitter hemma med ångesten över allt som har hänt i helgen.

fan vad jag skämms.. ucsh. nu ska jag gå och sova för å slippa allting ett tag.

 

dagens låt;

Daughtry-Over You (kommit in i min daughtry period nu XD)

http://www.youtube.com/watch?v=4C_oHwLcivY



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0